zondag 6 november 2016

Aan de slag voor dé wijkonderneming van Delfshaven: Schiezicht!

Sinds kort ben ik bezig met een bijzondere nieuwe uitdaging. Als vers lid van Team Schiezicht, wijkonderneming en ontmoetingsplaats aan de Mathenesserdijk en Spangesekade in Rotterdam-Delfshaven, ga ik me bezighouden met de communicatie van en rondom dit buurtinitiatief. In de praktijk betekent dat: de communicatiekanalen die er zijn op orde brengen, zoals de website en social media en daar één duidelijke lijn in scheppen. Plus een concreet communicatieplan maken voor alle activiteiten die er in Schiezicht plaatsvinden.

Zodat straks veel meer mensen weten wat er allemaal te doen is in Schiezicht: van buurtkeuken Schaften aan de Schie; het kinderprogramma Cultuur Caleidoscoop; de ouderenworkshops door Stichting Creatief Welzijn Senioren; stadsmoestuineren bij Tuin aan de Dijk; en natuurlijk het jaarlijkse terugkerende Kadefestival Delfshaven in augustus. En dat is nog maar een greep uit het aanbod.

Plus, als ik daar even op vooruit mag lopen, binnenkort ook in Schiezicht: creatieve en culinaire projecten door Studio PuRRR


Want, deze samenwerking met Schiezicht is een bijzondere, want hangt nauw samen met de komende activiteiten met Studio PuRRR. Daarover bericht ik zeer binnenkort meer! Maar... wie Studio PuRRR overigens al volgt op Facebook, Twitter en Instagram heeft al een beetje een voorproefje kunnen krijgen van deze plannen.

Wordt, kortom, vervolgd!